دفتر خاطرات

دفتر خاطرات

دفتر خاطرات

دفتر خاطرات

مرگ بی صدا...

طنابو محکم تر بگش،راحت بهم بگو بمیر       من که دلم مال توئه،جونم رو راحت تر بگیر

واسه مرگ بی صدا،صندلی وزودی بکش        وقتیکه  بود و نبودم،حتی نیومدش به  چشم

واسه مرگ بی صدا،نگاه آخربرام  عذابه         من نگاهت ونمیخوام،چهره تو فقط یه نقابه

چهره ی  نقاب قبلیت،خیلی مهربون  نبوده        خیلی آسون و راحت،عشقمو از من  ربوده

دیگه دستاتو نمیخوام،من دنیا  تونمیخوام         میخوام که نباشم،من اون اشکاتو نمیخوام

جونمو راحت تر بگیر،دیگه  دنیام سیاهه          واسه  تواول قصه،واسم همیشه آخرراهه

مردنمو ببین و  بگذر،خسته ام از  زمونه          طنابومحکمتربکش،این دیگه راه آخرمونه

ازکنار من نرو،میخوام توی دستات بمیرم          اگه توبرنگردی،دلم نمیخواد دستاتو بگیرم

تو آغوشم بمون باز،بزار جونم  تموم شه          قصه تلخ این جدایی،با شادی تو تموم شه

پایان تلخ قصه ما، مرگ بیصدای من  بود          برو به آزادی رسیدی،من شدم فنا و نابود


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد